lauantai 25. kesäkuuta 2011

Juhannus!


Eilen oli rakkaan ystäväni Anitan läksiäiset! Hän muuttaa kesäksi Miamiin! Nyyyhhh :'( Olimme istumassa Espan puistossa ja siitä jatkoimme kärpäseen. Olin tehnyt Anitalle porkkanakakun, jonka unohdin kuvata. Se onnistui kuitenkin hyvin, paitsi että jäi vähän kuivaksi... Monet kysyivät, miten olin tehnyt sen, joten ajattelin jossain vaiheessa kuvata videon... (KYLLÄ HAHAHA) ja tunkea sen tänne.

Tuntuu tyhjältä, kun Anita lähtee! Mutta Tukholmassa meillä hopefully koittaa kivat ajat syksyllä, saamme kompensoida sen, ettemme ole tavanneet kuin kerran per lukukausi tähän mennessä! :o
Juhannuksesta puheen ollen. Olisin halunnut kerätä tyynyn alle seitsemän kukkaa, mutta nyt ei ollut mahdollista... Damn it kävelin Eduskuntatalon ohi aamuyöllä kotiin, olisin voinu repiä istutuksista pari kukkaa. Sen sijaan kuuntelin repeatillä Ruotsin kesähittiä Eric Amarillo - Om sanningen ska fram. Ja lauloin myös suureen ääneen hahahahahahah!

Yöllä näin tosi outoa unta, että tätini Tiina olisi jälkeen päin suuttunut mulle siitä, että sotkin niiden kämpän, kun asuin siellä just pari viikkoa. Olin unessa niin surullinen, että itkin....
Ja sit yht'äkkiä heräsin ja pomppasin pystyyn naama märkänä... oivoiiiiiiiiiiiiiii :p Sit aloin nauraa
ku joku hullu, kun tulin niin iloseks että mulle ei oltukaan suututtu! :D hahahahahaah freaky................. p.s. anteeks taas kuvan pöllimisestä, on niin työlästä ottaa omia kuvia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti