lauantai 11. kesäkuuta 2011

Brunch på jobbet


Ihanat aamiaiset ovat työpaikan plussapuolia!!!! Eilen illalla oli pitkästä aikaa vähän rankka ilta töissä. Pääsin kotiin klo 03! Ja olin himassa jotai about 4 :s sitten siitä vaan nukkumaan ja laittamaan ensiksi NeuLashit päälle, en jaksanu ottaa mitää ennen kuvaa hmmmmm... mut otan tänään. Kuitenkin olen tosi ylpeä ittestäni että jaksoin laittaa sen. Illalla koko tunnelbanan odotusajan mietin vaa NEULASH NEULASH hahaa muuten oisin varmaa nukahtanu sinne metrolaiturille(?) odottaessani. Kaikki oli taas ihan sekasin Stureplanil, ihmeellistä miten näkee kaiken ihan eri lailla selvin päin, kaikki juhlijat vaikuttaa siis ihan älyvapailta yhtäkkiä. Katotaa miltä itse vaikutan tänä iltana :))

No mutta anyways... Aamulla heräsin. Klo 10, 1½h aikaa mennä duuniin. Maito loppu. Sit juoksin kauppaan... mutta ku olin menossa, turkkilainen pizzeriatyöntekijä huutaa mulle toiselt puolelt katuu loukkaantuneena et miks et voi tulla moikkaan.... Sit meen sinne ja sanon et oon menos ostaa maitoo kahviin. Nii mun eteen ilmesty sekunnissa kuppi kahvia, hahaha. Sit jäin sinne suusta kiinni jotai puoleks tunniks, ku aina kun olin saatuu kahvin juotua nii siihen ilmesty lisää. Mut on ne kyl ihania koko pizzeria! Kiitokset heille, mut en saanu mitään syötyä aamulla kun piti juosta töihin. SITTEN kun saavun töihin nii siellä notku vaan pöydät kaiken maailman leivoksia ja hedelmiä jotka oli ylijääny hotelliaamiaiselta, RAKASTAN GRANDIA!!!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti