tiistai 13. syyskuuta 2011

Takaisin Vanadislundenissa



On ollut pieni tauko blogin pitämisessä, mutta nyt kun olen taas kotona aion alkaa päivittelemään aktiivisemmin. Eilen kävin bodyscanningissa taas ihanalla alennuksella. Se oli tosi hyvä, näytti kaiken maailman rasvaprosentit, ja luuston vahvuuden yms. Sorruin ostamaan 2 erilaista proteiinilisää ja vitamiini ja kuitutabletteja. Kahden viikon päästä on aika ja siihen mennessä pitää orjallisesti noudattaa noita pulvereita ja yrittää vähän treenailla. Tänään käytiin Annan kanssa salilla tekemässä pyllyt ja hauikset! Aion kanssa ottaa Balancen jäsenyyden, niin sitten voidaan käydä yhessä aina! Toivottavasti Anna on yhtä ilonen kuin mä tästä! hahaha

Eilen rasvamittauksen jälkeen kävin Sickla Centrumissa vähän shoppailemassa. Jane Normanissa oli ale! Ja löysin kaulaliinan, lapaset, topin ja rannekorun!!!! Tosi söpöt! Otan niistä pian kuvat, samalla kuvaan myös mun Myyrästä löytämän lierihatun! (Kutsun Myrorna kirppariketjua, täkäläistä pelastusarmeijan ketjua myyräksi. Oikeastaan Myrorna tarkoittaa muurahaiset, mutta mä ja äiti ollaan jo kauan sanottu Myyrä, joten myyrä se on!) Kuvassa on mun rakas kotini, nyt vaan odottamaan lumen tuloa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti