perjantai 19. elokuuta 2011

Missing you Artan


Rakas Tony mul on niin ikävä sua <3

Aika kuluu ja kuluu. En voi ymmärtää, että siitä on jo kohta 6 vuotta, kun sinut otettiin luotamme ihan liian yht'äkkia ja arvaamattomasti. Onneksi mulle jäi sun tekemä albumi ja biisi mulle, niin etten koskaan unohda ääntäsi. Tänään olisit täyttänyt 24 vuotta. Muistan kuin eilisen päivän, kun täytit 18. Silloin olimme molemmat "aikuisia". Tänä päivänä sanoisin, että olimme molemmat vielä aika lapsia. Mutta toisaalta en ole muuttunut paljoakaan, toisaalta olen kasvanut ihan mielettömästi.

Se, että olen selvinnyt kuolemastasi, on osoittanut minulle että selviän mistä vain. Vielä on ikävä, mutta olen kuitenkin onnellinen, joskus ajattelen, että yritän tehdä kaikenlaisia asioita sinunkin puolestasi. Ajokortin suoritin jo silloin 19-vuotiaana. Ajattelin, että silloin edes toinen meistä saa sen. Sinulta kun se jäi saamatta. Muistan aina kun olin kyydissäsi sinun ollessasi autokoulussa. Muistan aina, kun me oltiin laitettu feikki kihlasormukset, ja sä sanoit sun autokoulumaikalle, että me mentiin tänään kihloihin. Sit me viel selitettiin, että ollaan menossa laivalle suoraan juhlimaan sitä. Opettaja kysyi "millä laivalla?". Menit hiljaiseksi... Ja minun täytyi vastata takapenkiltä "Ööö Siljan super seacatilla". Ainut laiva, jonka tiesin menevän Helsinki - Tallinna väliä tiheään tahtiin...

Kun täytit 18 me oltiin katsomassa ilotulituksen SM-kisoja Kaivarissa. Oi että, nyt tuli niin ikävä, kun aloin muistelemaan kaikkea! Mutta onneksi minut on siunattu hyvällä muistilla. Vielä joskus kirjoitan meille sen kirjan. I promise zemer jem <3 Ja uskon, että me tavataan vielä taivaassa rakkaani! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti